שלום לכולם!
ראו הודעת מחלקת שכר.
חופשה נעימה,
לירון
From: Merav Zaken-Cohen
Sent: Thursday, September 20, 2018 10:35 AM
To: Amarklim-Justice
Subject: זיכוי על תרומות באמצעות אגף השכר
יש להעביר הודעה זו לעובדי יחידתכם:
עובדים יקרים שלום רב,
בהתאם לסעיף 46 לפקודת מס הכנסה, עובד אשר תרם לפחות 190 ₪ בשנת 2018 יוכל לקבל זיכוי של 35% מסכום התרומה ורק מגופים המוכרים לצורך סעיף זה.
לאור האמור לעיל, עובד יוכל להגיש קבלות /חשבוניות באמצעות האמרכלים, גם כצרופה למייל, למחלקת משכורת, בצירוף טופס הצהרה
המצ"ב עד ליום 10.12.18 בלבד.
עובד אשר הגיש קבלה סרוקה, לא צריך לשלוח למחלקת המשכורת את המקור.
ניתן לאסוף קבלות על סכומים שונים ובתנאי ששנת המס 2018 תופיע על הקבלה. אין להגיש קבלות שסכומן
הכולל פחות מ- 190 ₪.
הקבלות חייבות להיות רשומות על שם העובד (ולא על שם בן/בת הזוג) . ניתן להעביר קבלות גם עם רישום של שני בני הזוג.
להבהרות ופרטים נוספים יש לפנות למחלקת המשכורת באמצעות אמרכלי היחידות.
ביחידות בהן אין אמרכל, יש לפנות לגב' ורוניק לוי, באמצעות מייל בלבד VeronicL@Justice.gov.il
צוות אגף השכר מאחל שנה טובה וחג שמח לכל עובדי המשרד
ב ב ר כ ה ,
כהן (זקן) מירב
מנהלת אגף א (משכורת)
משרד המשפטים