Date : 5/11/2017 3:01:18 AM
From : "Itay Frost"
Subject : סופש דבש
Attachment : 115115_image002.jpg;


Image result for ‫עמוס קינן‬‎

אני מבטיח לך שאני ממש לא אומלל. מי שעושה, מי שיוצר, לא יכול להיות אומלל.

עמוס קינן

 

כשאני מצייר, כשאני מפסל, אני אומר לעצמי, אולי בנאיביות, שהעולם צריך להיראות בדיוק כך. זה עולם של אדם שאוהב שמש ודשא ועצים ופרחים.

עמוס קינן

 

על מה לבכות. הארץ הפורייה הזו, ערש התרבות של העולם, נדלדלה ממלחמה למלחמה . מכיבוש רודף כיבוש

עמוס קינן

 

חיפשתי איזו תחנה זרה ואז שמעתי קול בעברית האומר: 'כאן עין חרוד החופשית'.

עמוס קינן

 

הכי הרבה אני אוהב כשאומרים: אין ברירה, זהו המצב, מה אפשר לעשות, מה היית עושה אתה במקומנו? על זה יש לי סיפור מצוין.

לאיש אחד היתה פרה, והוא נתן לה לאכול זכוכית. אז מה? אז הפרה מתה, מפני שהיא לא אהבה זכוכית. אז הוא הלך ושרף את הפרה, מפני שלא היתה לו ברירה. מה הייתם עושים אתם במקומו? או למשל אם מישהו היה משליך אתכם מהקומה השביעית למטה. איזה ברירה יש? מוכרחים ליפול, אין ברירה. וככה זה עם הממשלה שלנו בכל דבר: איזה ברירה יש לה, תגידו בעצמכם? מזה אתם רואים דבר אחד: שאם היית פעם טמבל – אין לך ברירה. אתה מוכרח להמשיך להיות טמבל. אבל מי ביקש ממך להיות טמבל מהתחלה?

עמוס קינן

 

 

 

איתי פרוסט

חישבו על איכות הסביבה בטרם תדפיסו מייל זה  P