Date : 9/7/2010 6:55:26 AM
From : ""Gadi Shiloh""
To : ""Irgun Praklitim""
Subject : Invitation: Updated: ישיבת ועד (Sep 15 12:00 PM ZE2 in בית הדר דפנה קומה 13)
שוב שלום וסליחה על הטרטור,
הישיבה תידחה ביומיים. שימו לב לרשימת הנושאים המעודכנת.
1. עדכון לגבי המו"מ עם משרד האוצר.
2. הכנות לצעדים ארגוניים.
3. הקמת גוף מפקח על עבודת הפרקליטות.
4. חופשות השתלמות.
שנה טובה
גדי.