Date : 9/6/2010 11:46:10 AM
From : ""Gadi Shiloh""
To : ""Irgun Praklitim""
Subject : Invitation: ישיבת ועד (Sep 13 11:00 AM ZE2 in בית הדר דפנה)
שלום לכולם,
בשבוע הבא נקיים ישיבת ועד ונדון, בין היתר בנושאים הבאים:
1. עדכון לגבי המו"מ עם משרד האוצר.
2. הכנות לצעדים ארגוניים.
3. חופשות השתלמות.
מי שמעונין להעלות נושאים נוספים מבקש להודיעני בהקדם.
שנה טובה
גדי.