Date : 9/6/2010 11:46:10 AM
From : ""Gadi Shiloh""
To : ""Irgun Praklitim""
Subject : Invitation: ישיבת ועד (Sep 13 11:00 AM ZE2 in בית הדר דפנה)

שלום לכולם,

בשבוע הבא נקיים ישיבת ועד ונדון, בין היתר בנושאים הבאים:

1. עדכון לגבי המו"מ עם משרד האוצר.

2. הכנות לצעדים ארגוניים.

3. חופשות השתלמות.

מי שמעונין להעלות נושאים נוספים מבקש להודיעני בהקדם.

שנה טובה

גדי.