Date : 12/2/2010 2:43:29 PM
From : ""Rivki Dvash""
To : ""ILITA-ALL""
Subject : Invitation: הדלקת נרות (Dec 7 05:30 PM ZE2 in חדר של רבקי)

השנה לא ייצא לקיים את הדלקת הנרות המסורתית, אולם מי שרוצה לצאת ידי חובה, ויהיה בשעות האלו ברשות, מוזמן לקיים אצלי את מצוות החג.....(כהלכתה כמובן),

רבקי