Date : 8/9/2016 4:19:03 PM
From : "yaakov fridberg"
To : "ענת ענבר" , "Yaakov Friedberg" , "Moria Cohen Bakshi"
Cc : "רינת וייגלר"
Subject : RE:


היי ענת


ראיתי שהלשכה המשפטית שלנו הכינה טיוטת כתב מינוי, והעבירה לחתימת המנכלית.


אני מקווה שהדבר יסתיים במהירות.


אני לא בטוח שוועדת מעקב תוכל בשלב זה לתת מענה מיידי לעומס שנוצר כעת עם יישום החוק. אני לא חושב שנכון שבשל העומס הזה אנחנו צריכים לשחק לידי מי שאינו חפץ כלל בניסיון לעשות הליך מהות - ולפתור באופן רחב מן ההליך.


כל התרגילים ימצו את עצמם בחלוף הזמן, והפקק ישתחרר. בינתיים נראה לי שהעומס הוא צפוי, בייחוד לאחר תום השביתה- וצריך להיות מובן שיהיה תור ליחידות הסיוע- בייחוד כאשר מדובר בחודש אוגוסט.  


יעקב 







מאת: ענת ענבר <AnatI@molsa.gov.il>
‏‏נשלח: יום שלישי 09 אוגוסט 2016 17:04
‏‏אל: Yaakov Friedberg; Moria Cohen Bakshi
עותק: רינת וייגלר
‏‏נושא:
 
אני מבינה שאין התקדמות לגבי ועדת היגוי לחוק וגם לא נפתרו הבעיות של תיקים שמתנהלים בערכאה ובמקביל מוגשת בקשה ליישוב סכסוך. 
אנחנו מוצפים בבקשות ליישוב סכסוך כאשר לא ברור אם זה אמצעי לתפיסת סמכות, בקשות דחופות, אנשים שפותחים במקביל בערכאות שונות, התנהלות של מזכירויות שפותחות תיקים ואומרות לאנשים ש״זה חוק של יחידות סיוע- תפנו אליהם״. 
חלק גדול מההפניות מיותר- תופס זמן ביומן כאשר אנחנו במצוקה רבה  כשעדיין לא הסתיים תהליך המכרזים, אמהות בחופש וכו׳. 
יש הרבה שאלות שאין להן מענה בתקנות
איך ניתן להתקדם?
ענת

‫נשלח מה-iPhone שלי‬