היי ענת
ראיתי שהלשכה המשפטית שלנו הכינה טיוטת כתב מינוי, והעבירה לחתימת המנכלית.
אני מקווה שהדבר יסתיים במהירות.
אני לא בטוח שוועדת מעקב תוכל בשלב זה לתת מענה מיידי לעומס שנוצר כעת עם יישום החוק. אני לא חושב שנכון שבשל העומס הזה אנחנו צריכים לשחק לידי מי שאינו חפץ כלל בניסיון לעשות הליך מהות - ולפתור באופן רחב מן ההליך.
כל התרגילים ימצו את עצמם בחלוף הזמן, והפקק ישתחרר. בינתיים נראה לי שהעומס הוא צפוי, בייחוד לאחר תום השביתה- וצריך להיות מובן שיהיה תור ליחידות הסיוע- בייחוד כאשר מדובר בחודש אוגוסט.
יעקב