הורים יקרים,
שנת הלימודים תש"פ נפתחה כבכל שנה, בכוחות מחודשים ועם תוכניות לקידום והעשרת היצירה בבית ספרנו. תוכניות לחוד ומציאות לחוד, ובאמצע חודש מרץ באה הקורונה וקבעה איך ייראו חיינו בחודשים הבאים. הקו שהנחה אותנו לאורך הדרך היה איך לשמור על השגרה החדשה של התלמידים שנמצאים בבית ואיך לשמר את הרצף הלימודי לבל יפגע. המורים, כמעט ללא יוצא מן הכלל, עברו ללימוד בזום, וגם המבוגרים שבתוכם שהשימוש במדיה הממוחשבת לא היה פשוט עבורם, עשו את השינוי כך שבסופו של יום אנחנו יכולים לומר בפה מלא שצלחנו את התקופה המאתגרת הזאת ואף יצאנו ממנה נשכרים. רבים מהמורים הוסיפו על שעות הלימוד ועבדו לעיתים כפליים בכדי לפצות על הריחוק מהתלמידים וכדי לשמור על רמת הנגינה למרות המצב. כיום אנו בשיאם של ההשמעות ועם כל המגבלות נערכים גם קונצרטי כיתה.
השנה תעריף שכר הלימוד לא יועלה ויישאר כבעבר. הנחות לאחים גם הן יישארו כפי שהיו בעבר: 10% לילד שני ו – 15% מילד שלישי.
לביצוע ההרשמה או חידושה נא ליצור קשר עם מזכירות הקונס' בטלפון 02-6550422 או לשלוח בקשה דרך המייל ואנו נבצע את הרישום ונשלח לכם העתק חוזה בדואר אלקטרוני.
עד לתאריך 29 ביולי (כולל) המזכירות תהיה פתוחה בימים א'-ה' בין השעות 10-17.
אנו נצא לחופשה מרוכזת מיום 30.7.20 ונשוב לעבודה ביום א' 16.8.20 בין השעות 10-17.
החל מ 1.9.20 נשוב לפעילות רגילה בין השעות 10-18.
חשוב להדגיש שגם בשנה"ל תשפ"א תינתן עדיפות במתן מלגות לתלמידים הלומדים כלי ראשי במסלול מוגבר של שעה וחצי או שעתיים שבועיות. בקשות למלגה יתקבלו עד סוף חודש אוגוסט. לנרשמים לאחר מועד זה לא נוכל להבטיח מלגה.
פרויקט כלי שני ממשיך גם בשנה זו. לתלמידים תהיה אפשרות ללמוד כלי נוסף ללא תוספת תשלום ובהיקף של חצי שעה שבועית. הפרויקט מתחיל בחודש דצמבר ומתקיים בשיתוף עם האקדמיה הגבוהה, כאשר השיעורים ניתנים ע"י סטודנטים מתארים מתקדמים המתמחים בהוראה. למעוניינים, יש לציין בשעת ההרשמה את הכלי המבוקש.
בהמשך, טבלת שכ"ל לימוד לשנת הלימודים תשפ"א
אנו מאחלים לכם קיץ נעים ובטוח, ובעיקר בריא והמשך לימודים פורה.
בברכה,