היי מיכאל,
פתחתי פנייה בעניין אימיילים שאני מקבלת מהרשות להגנת הצרכן והמערכת של המשרד מיירטת את הקבצים המצורפים להם. ר' למטה
הפנייה עדיין פתוחה ואתמול שוב קיבלתי איימיל כזה. מצ"ב.
איך להתקדם?
תודה מראש,
נעמה