Date : 11/24/2022 6:36:27 AM
From : "Yitzhak Ben-Ami"
To : "MojITAll"
Subject : צמצום הודעות דוא"ל וכד'
Attachment : 267178_image001.jpg;


שלום לכולם,

 

אבקש לנסות ולצמצם ככל הניתן את כמות הודעות דוא"ל, שיחות וואטצאפ, טלפון (משרדי ובעיקר סלולרי), סקייפ, טימס, זום וג'אבר......

 

כאן ברכש, כולם במאמץ גדול מאוד ועומס רב בניסיון לממש את כל הנדרש בישורת אחרונה בימים אלה של סוף שנת התקציב הנוכחית –

בהיבטי הזמנות וחשבוניות מול חשבות המשרד והספקים השונים, העלאת נושאי תוכנית העבודה לאישור הועדות השונות (במשרד ובאוצר), פרסום מכרזים עם דגש על תיחורי וגיוסי עשרות עובדים חדשים.

 

 

בברכה,

איציק בן עמי

מנהל חטיבת רכש והתקשרויות

LogoHeb

(   073-3928803

7  02-6467046

Yitzhakbe@Justice.gov.il  *