עובדים ועובדות יקרים שלום רב,
במהלך השנה האחרונה נאלצנו להתמודד עם מחסור בכרטיסי העובדים.
המשבר החל בחודש ינואר 2022 ביחידת ממשל זמין – האחראית על הנפקות הכרטיסים לכלל משרדי הממשלה.
ככל שעבר הזמן המחסור החמיר והופסקו ההנפקות לכלל המשרדים השונים.
במהלך שנה זו, אגף הביטחון פעל רבות למציאת פתרונות וחלופות אפשריות ואף קידמנו משמעותית את אספקת הכרטיסים למשרדנו.
כעת, תחום האחריות עבר למדפיס הממשלתי המנפיקים כרטיסים בתצורה חדשה – כרטיס ללא פס מגנטי כפי שהיה בעבר, עם צ'יפ ואנטנה.
אבקש את הקפדתכם בנוגע לשמירת הכרטיס שברשותכם, כעת שהכרטיס מונפק ללא פס מגנטי ואין גיבוי אחר לאנטנה יש לשים לב לא להצמיד את הכרטיס למכשיר
סלולרי בכדי לא לפגוע ברכיב זה, השבתת הרכיב לא תאפשר החלפת כרטיס במיידי.
בימים הקרובים אמרכלי היחידות יקבלו את הכרטיסים שהוזמנו במערכת מניפה.
אבקש להודות לנציגות אגף הביטחון- הגב' נעמה שלום והגב' שיר עוזרי, נציג אגף טכנולוגיות דיגיטליות ומידע- מר מיכאל פדר על העבודה הרבה שנעשתה בנושא.
בברכה,
מודי נאור | מנהל אגף בכיר חרום, בטחון מידע וסייבר | משרד המשפטים.
טל': 073-3925520 | נייד : 050-6216100 |
פקס: 02-6466649/ דוא"ל: modin@justice.gov.il