תודה רבה
אולי שרה תדע , הוספתי אותה להתכתבות
From: Michael Feder <MichaelF@justice.gov.il>
Sent: Thursday, November 17, 2022 2:39 PM
To: Shlomi Iflah <ShlomiI@justice.gov.il>;
Itzik Cohen <itzikco@justice.gov.il>
Cc: Idit Rozenberg <Iditroz@justice.gov.il>
Subject: RE: הקשחות קבצי אופיס מאקרו + הקשחות מערכת ADOBE READER +
קשחות WIN10
+ עידית.
עידית, מי יכול לסייע בנושא?
From: Shlomi Iflah <ShlomiI@justice.gov.il>
Sent: Thursday, November 17, 2022 2:35 PM
To: Michael Feder
<MichaelF@justice.gov.il>; Itzik Cohen
<itzikco@justice.gov.il>
Subject: RE: הקשחות קבצי אופיס מאקרו + הקשחות מערכת
ADOBE READER + קשחות WIN10
הי מיכאל,
אתה יודע מה השם של השרת או כתובת מאיפה הטפסים האלו יורדים?
אולי ננסה להכניס את השם של השרת בנתיבים הבטוחים ב
ADOBE וננסה לבדוק אם נפתח.
למשל , הכנסתי את נתיב התיקיה האישית כנתיב בטוח והמסמך נפתח בצורה תקינה ללא אזהרה.
ייתכן ונבדוק גם להכניס ב
TRUSTED SITES.
מאת:
Michael Feder
נשלח: יום חמישי 17 נובמבר 2022 08:51:03
אל: Avi Rozner; Shlomi Iflah; Yonatan Asraf; Itzik Cohen; Yaniv Tsachi; Amir Shoval
עותק: Matan Shani; David Nehama; Yuval Haftzady
נושא: RE:
הקשחות קבצי אופיס מאקרו + הקשחות מערכת ADOBE READER
+ קשחות WIN10
אבי,
אתה מקבל את השגיאה כי מערכת בקשות לימודים לא מזהה אותך כי אתה לא מורשה להגיש לה בקשות.
רק עובדי מדינה קבועים וההרשאות מוזנות ממרכבה.
מיכאל
From: Avi Rozner <AviR@justice.gov.il>
Sent: Thursday, November 17, 2022 8:49 AM
To: Shlomi Iflah
<ShlomiI@justice.gov.il>; Yonatan Asraf
<YonatanAs@justice.gov.il>; Itzik Cohen
<itzikco@justice.gov.il>; Yaniv Tsachi
<yanivts@justice.gov.il>; Amir Shoval
<AmirSho@justice.gov.il>
Cc: Matan Shani
<matansh@justice.gov.il>; Michael Feder
<MichaelF@justice.gov.il>; David Nehama
<DavidN@justice.gov.il>; Yuval Haftzady
<YuvalHaf@justice.gov.il>
Subject: RE: הקשחות קבצי אופיס מאקרו + הקשחות מערכת
ADOBE READER + קשחות WIN10
שלום שלומי ,
שלח בבקשה את נוסח הקריאה שאתה רוצה לפתוח מול
ADOBE
חו"ל .
תודה
בברכה
אבי
נ.ב
אני מקבל שגיאה בפניה :
From: Shlomi Iflah <ShlomiI@justice.gov.il>
Sent: Thursday, November 17, 2022 8:44 AM
To: Yonatan Asraf <YonatanAs@justice.gov.il>; Itzik Cohen <itzikco@justice.gov.il>; Yaniv Tsachi <yanivts@justice.gov.il>;
Avi Rozner <AviR@justice.gov.il>; Amir Shoval <AmirSho@justice.gov.il>
Cc: Matan Shani <matansh@justice.gov.il>; Michael Feder <MichaelF@justice.gov.il>; David Nehama <DavidN@justice.gov.il>;
Yuval Haftzady <YuvalHaf@justice.gov.il>
Subject: RE: הקשחות קבצי אופיס מאקרו + הקשחות מערכת
ADOBE READER + קשחות WIN10
היי
תודה רבה
חשוב לציין שמדובר רק על קבצים היורדים מהאתר טפסים
http://main-jr-edu:8090/TrainingSystem/Views/RequestsList.aspx
מאת:
Yonatan Asraf
נשלח: יום חמישי 17 נובמבר 2022 08:42:37
אל: Shlomi Iflah; Itzik Cohen; Yaniv Tsachi; Avi Rozner; Amir Shoval
עותק: Matan Shani; Michael Feder; David Nehama; Yuval Haftzady
נושא: RE:
הקשחות קבצי אופיס מאקרו + הקשחות מערכת ADOBE READER
+ קשחות WIN10
מרכז השרות מכיר את הזהרת האבטחה של אדובי
ומנחה את הלקוחות שיאשרו כי זה הגיע ממקור בלתי מהימן והקובץ יפתח באופן תקין
בברכה,
| יונתן אסרף | מ"מ מנהל - מרכז השירות |
(
073-392-0006 | 054-8464413
From: Shlomi Iflah <ShlomiI@justice.gov.il>
Sent: Wednesday, November 16, 2022 2:25 PM
To: Itzik Cohen
<itzikco@justice.gov.il>; Yaniv Tsachi
<yanivts@justice.gov.il>; Yonatan Asraf
<YonatanAs@justice.gov.il>; Avi Rozner
<AviR@justice.gov.il>; Amir Shoval
<AmirSho@justice.gov.il>
Cc: Matan Shani
<matansh@justice.gov.il>; Michael Feder
<MichaelF@justice.gov.il>
Subject: RE: הקשחות קבצי אופיס מאקרו + הקשחות מערכת
ADOBE READER + קשחות WIN10
איציק ,מיכאל.
המון תודות על העזרה והסיוע.
נוכל לעלות בשיחת
CAB הבאה לאשר
מול מנהל השינויים.
אבי\אמיר - נשמח בקידום הסעיף מול
ADOBE זה יפתור
קדימה את כל ההודעות לטפסים הנקודתיים.
ייתכן ומדובר בבאג בגרסה המותקנת אצלנו בארגון.
מאת:
Itzik Cohen
נשלח: יום רביעי 16 נובמבר 2022 11:22:52
אל: Yaniv Tsachi; Yonatan Asraf; Avi Rozner; Amir Shoval
עותק: Matan Shani; Shlomi Iflah; Michael Feder
נושא: RE:
הקשחות קבצי אופיס מאקרו + הקשחות מערכת ADOBE READER
+ קשחות WIN10
שלום רב,
בהמשך להתכתבות מטה ושיחתי עם מיכאל בנידון, בוקש לבצע מספר דברים טרום המשך התקדמות בפיילוט שנעצר
1.
מרכז השירות צריך להכיר את ההודעה הזו שמגיעה מטפסי הבקשה, במידה ומתקבלת שיחה עם משתמש שנתקל בהודעה האזהרה מטה, מצריך
הנחייה למשתמש כיצד להפעיל את הטופס המקוון – יונתן
2.
בפורטל המשרדי היכן שנמצא הקישור לטפסי הבקשה צריך להיות הסבר עם ההנחיה כיצד לפתוח את הטופס המקוון –
יניב צחי
3.
קבלת טלפון של איש קשר מול
Adobe
לפתיחת קריאה מולם כיצד להכניס את הקישור מטה אל רשימת השולחים הבטוחים –
אבי\אמיר
http://main-jr-edu:8090/TrainingSystem/Views/RequestsList.aspx
נוסח ההנחיה למשתמשים הינו, לדעתי, צריך להיות פשוט בסגנון של –
1.
פתיחת טופס מקוון בקישור הבא...
2.
עם הורדת הטופס המקוון ופתיחתו ייתכן ותתקבל הודעת האזהרה הבאה (צילום מסך כאן), לחיצה על הבאר הצהוב למעלה מימין על
Enable All Features
(צילום מסך של הכפתור) ואישור
3.
עם האישור הטופס יורד עם הפרטים המלאים וניתן למלאו
בברכה,
איציק
From: Itzik Cohen
Sent: Wednesday, November 16, 2022 9:12 AM
To: Shlomi Iflah <ShlomiI@justice.gov.il>; Michael Feder <MichaelF@justice.gov.il>
Cc: Matan Shani <matansh@justice.gov.il>
Subject: RE: הקשחות קבצי אופיס מאקרו + הקשחות מערכת
ADOBE READER + קשחות WIN10
הי מיכאל,
בהמשך לדברי שלומי, ארחיב.
מדובר בהקשחה של קבצי
PDF לחסימת קבצים שיכולים להיות מסוכנים מהאינטרנט.
בצענו כבר הקשחה זו לכלל משתמשים הפרקליטות וקבוצת המדגם ולאחר טיוב ואפיון ההקשחה – עבר תקין וללא בעיות למשך מספר חודשים.
לאחר כמספר חודשים שהורץ, פנו אלינו מספר משתמשים עם פס צהוב במסמכי טפסים מקוונים ספציפיים שמתקבלים מתוך מרכבה מהקישור מטה (מצ"ב בנוסף). במידה והטופס נשלח במייל או מהרשת אין כל הודעה אזהרה היות ומדובר במקור
מהימן.
http://main-jr-edu:8090/TrainingSystem/Views/RequestsList.aspx
מצריך אישור של הקובץ בלחיצה על (
Enable all Features) ולאחריו הקובץ יוכל להיפתח
תקין, לאחר אישור של הקובץ פעם אחת – הטופס יפתח ללא כל בעיה פעמים נוספות היות ובעצם הלחיצה על אישור בפס הצהוב למעלה, הקובץ מתווסף אל רשימת הקבצים הבטוחים.
מה מבוקש כעת –
1.
אנו רוצים להחזיר את ההקשחה של
Adobe למשתמשי הפרקליטות והמדגם ובהמשך ליתר
הארגון.
2.
במידה ויהיו משתמשים שיתקשרו על הודעת האזהרה במסמכי
PDF אנו ננחה אותם בעזרת מרכז השירות ללחוץ
על כפתור האישור פעם אחת לשם פתיחת הקבצים
3.
בישיבת
CAB האחרונה, ציקי ביקש את ה
Input שלך בנידון לפני שמתקדמים הלאה
בברכה,
איציק
From: Shlomi Iflah <ShlomiI@justice.gov.il>
Sent: Wednesday, November 16, 2022 8:52 AM
To: Itzik Cohen <itzikco@justice.gov.il>; Michael Feder <MichaelF@justice.gov.il>
Cc: Matan Shani <matansh@justice.gov.il>
Subject: RE: הקשחות קבצי אופיס מאקרו + הקשחות מערכת
ADOBE READER + קשחות WIN10
בוקר טוב
קצת התבלבלתי אתמול במייל (הייתי במקביל בקורס של גוגל במסך השני)
גם כיתבתי את מיכאל מן מצוות תקשורת
מיכאל,
קצת תיקון בנושא
מדובר על נושא של קבצי ה
PDF ולא מאקרו
כפי שכתבתי.
נוכל לקבוע שיחה קצרה אני ואיציק ולהסביר לך אם יש צורך
תודה
מאת:
Shlomi Iflah
נשלח: יום שלישי 15 נובמבר 2022 11:08:42
אל: Matan Shani; Michael Man; Itzik Cohen
עותק: Tsiky Gad
נושא: RE:
הקשחות קבצי אופיס מאקרו + הקשחות מערכת ADOBE READER
+ קשחות WIN10
הי מיכאל,
בהמשך לבקשת
CAB
ציקי ביקש את דעתך בנושא הקשחות להרצת קבצי מסמכי מאקרו (אקסל+WORD
) למשתמשים בארגון.
אנו מבקשים לחסום הרצה וגישה ממיקומים בעיתים כדוגמת תיקיית הורדות.
הרצה של קבצים חתומים תתאפשר מכונני רשת ו
OUTLOOK
ביצענו בדיקות כמעט שנה עם איציק ואדם מצוות תשתיות (אדם לבינתיים עזב) .
כל הטפסים נפתחים תקינים למעט כמה טפסים שיורדים משרת הדרכה כלשהו (שנגיש רק לעובדי מדינה להבנתי או מי שיש לו גישה לטפסים
אלו)
בטפסים בודדים אלו , המשתמשים יצטרכו כרגע לאשר באנר צהוב שהמסמך בטוח לשימוש מבחינתם (בדומה לקובץ מוגן היורד מהאינטרנט
של ומשתמש צריך לאשר על מנת לבצע לו עריכה)
ADOBE
כרגע לא מזהה את השרת הזה כאתר מהימן מסיבה לא ברורה (איציק בודק )
הבדיקות להקשחה היו מהתחלה בשיתוף עם צוותי דוקומנטום .
עריכה של קבצי מאקרו כמו גם יצירה מאופשרת לצוותים שונים הנדרשים לכך .
מדובר רק על קבצים לא חתומים היורדים בעיקר מהאינטרנט .
בפיילוט הנוכחי לא נשמעו בעיות מיוחדות ומי שהעלה קשיים ביצענו לו החרגה נקודתית.
אפשר לקיים שיחה נוספת בנושא אם צריך
איציק
אם פספספתי משהו נוסף אנא הוסף למייל לטובת ההבנה של מיכאל.
מתן,
לגבי
PDF
אם תוכל לשוחח בנושא עם ציקי (ביקש)
תודה רבה
מאת:
Shlomi Iflah
נשלח: יום חמישי 10 נובמבר 2022 09:13
אל: Matan Shani
עותק: Itzik Cohen; Tsiky Gad
נושא: הקשחות קבצי אופיס מאקרו + הקשחות מערכת ADOBE READER
+ קשחות WIN10
הי מתן,
2 בקשות
CAB ממתינות\
הוחזרו כרגע להבנתי כרגע.
בהקשחות
WIN10 איציק
מתקדם (התקבל אישור)
ציקי ביקש לשוחח איתך בנושא
MACRO ו
ADOBE.
ההקשחות נבדקו מעל שנה ביחד עם התשתיות (איציק+אדם) וקבוצות מדגם בהצלחה.
אין סיבה לעקב ביצוע .
הסיכון גובר מסוגי מתקפות כאלו. אנו רואים גם את הדוחות של הסימולציות חדירות.
תודה