בוקר טוב,
1.
האם יש צורך בשדה תא דואר? רכיב דמוגרפיה אצלנו לא מכיל את השדה הזה.
2.
שדה מיקוד – במקום
טולטיפ לאיתור מיקוד
לאיתור מיקוד – המיקוד נטען משירות לאחר הזנת עיר, רחוב ומספר בית.
3.
שדות טלפונים, פקס ודמוגרפיה – עפ"י האפיון ברשות. מה אמור להיות?
4.
העברנו את שדות טלפון ראשי, טלפון נייד ופקס לפני שדות כתובת. נראה כך:
בברכה,
תמר