Date : 11/15/2022 7:36:57 AM
From : "Haya Eliahou"
To : "Semmi Greydy"
Cc : "Michael Feder" , "Merav Asraf (Rashi)"
Subject : RE: מסמך ייזום ליציאה להליך מכרזי (יוצג בתוכניות העבודה) (003).docx
Attachment : 266747_image001.jpg;


נראה לי שהכי מהיר ויעל זה טופס וורד שתכינו או קובץ אקסל מובנה.

 

בברכה,

חיה

 

From: Semmi Greydy <SemmiG@justice.gov.il>
Sent: Tuesday, November 15, 2022 9:35 AM
To: Haya Eliahou <HayaE@justice.gov.il>
Cc: Michael Feder <MichaelF@justice.gov.il>; Merav Asraf (Rashi) <MeravAs@Justice.gov.il>
Subject: RE: מסמך ייזום ליציאה להליך מכרזי (יוצג בתוכניות העבודה) (003).docx

 

תודה על הבחינה. מה אתם מציעים לנו לטובת ניהול השולחן ביום הסנכרון. אנחנו נשב עם כל יחידה ורצינו גם בהכנה הפנימית שלנו וגם תוך כדי הישיבה למלא את הטופס הזה על כל בקשה..

 

בברכה,

 

סמי גריידי  |  מנהל אגף א' רכש ומכרזים | משרד המשפטים

טל':073-3926600 050-6216700 פקס: 02-6467555

cid:image002.jpg@01D38268.595B4640

 

From: Haya Eliahou <HayaE@justice.gov.il>
Sent: Tuesday, November 15, 2022 9:29 AM
To: Semmi Greydy <SemmiG@justice.gov.il>
Cc: Michael Feder <MichaelF@justice.gov.il>; Merav Asraf (Rashi) <MeravAs@Justice.gov.il>
Subject: FW: מסמך ייזום ליציאה להליך מכרזי (יוצג בתוכניות העבודה) (003).docx

 

סמי שלום,

 

לאחר בחינה לצורך קידום הנושא, לא ניתן לבצע תהליך בסקר.

ניתן לפתח סקר ללא workflow אלא רק הגשה של היחידות אליכם, זה יתן לכם מענה חלקי בשלב זה.

 

במקביל נדרש להעביר לערן בנאי כדרישה לשו"ש במסמכי הייזום בתע"ש 2023.

 

עדכן אותי בהקדם אם תרצה פיתוח סקר להגשה בלבד.

 

בברכה,

חיה

 

From: Semmi Greydy <SemmiG@justice.gov.il>
Sent: Monday, October 31, 2022 7:16 PM
To: Michael Feder <MichaelF@justice.gov.il>
Cc: Haya Eliahou <HayaE@justice.gov.il>; Merav Asraf (Rashi) <MeravAs@Justice.gov.il>
Subject: מסמך ייזום ליציאה להליך מכרזי (יוצג בתוכניות העבודה) (003).docx

 

היי מיכאל,

 

בהמשך לשיחתנו, ראה טופס שרצינו לבנות ממוחשב או סקר.

 

תודה,

 

סמי