מיכאל שלום,
ישנם עובדים שהם לא סטודנטים לא מתמחים ולא שירות לאומי שמצליחים להירשם להשתלמות.
האם הטופס פתוח לכולם?
(זה לא אמור להיות פתוח לכולם)