האם עובדים שלא השלימו את הרישום מקבלים גם מייל מהמערכת שהם לא השלימו את הרישום?
או רק עובדים שכן השלימו מקבלים מייל אישור ?
From: Michael Feder <MichaelF@justice.gov.il>
Sent: Tuesday, November 15, 2022 1:22 PM
To: Sophie Nakash <SophieN@justice.gov.il>
Subject: RE: הרשמה להשתלמות סטודנטים מתמחים ושירות לאומי
כל אלה נכנסו ולא השלימו הרישום. אפשר להתקשר אליהם או לשלוח אליהם מייל שיכנסו ויערכו את הטופס או ימחקו אותו.
אולי יש כאלה ברשימה שלא רשאים לצאת גם...
From: Michael Feder
Sent: Tuesday, November 15, 2022 10:29 AM
To: Sophie Nakash <SophieN@justice.gov.il>
Subject: RE: הרשמה להשתלמות סטודנטים מתמחים ושירות לאומי
אבדוק אם אפשר להוציא דוח
From: Sophie Nakash <SophieN@justice.gov.il>
Sent: Tuesday, November 15, 2022 10:28 AM
To: Michael Feder <MichaelF@justice.gov.il>
Subject: RE: הרשמה להשתלמות סטודנטים מתמחים ושירות לאומי
איך נדע?
From: Michael Feder <MichaelF@justice.gov.il>
Sent: Tuesday, November 15, 2022 10:23 AM
To: Sophie Nakash <SophieN@justice.gov.il>
Subject: RE: הרשמה להשתלמות סטודנטים מתמחים ושירות לאומי
כל השאר זה בדיקות שלנו. האקסל קובע...
ייתכן ויש כאלה גם שהתחילו רישום ולא סיימו ולכן נרשם מספר אך לא מוצג באקסל. הם יצטרכו לבצע רישום מחדש כי לא קבלו מייל מאשר.
From: Sophie Nakash <SophieN@justice.gov.il>
Sent: Tuesday, November 15, 2022 10:21 AM
To: Michael Feder <MichaelF@justice.gov.il>
Subject: RE: הרשמה להשתלמות סטודנטים מתמחים ושירות לאומי
במבט כולל מופיע לי שנרשמו 368 וכשאני מעבירה לאקסל מופיעים לי רק 286
איפה כל השאר?
From: Michael Feder <MichaelF@justice.gov.il>
Sent: Tuesday, November 15, 2022 10:13 AM
To: Sophie Nakash <SophieN@justice.gov.il>
Subject: RE: הרשמה להשתלמות סטודנטים מתמחים ושירות לאומי
כן ברור לכולם כי התפוצות לש עדכניות ואז אחרים לא יצליחו.
מי שנרשם והוא לא עונה לדרישות תבטלו אותו!
From: Sophie Nakash <SophieN@justice.gov.il>
Sent: Tuesday, November 15, 2022 10:11 AM
To: Michael Feder <MichaelF@justice.gov.il>
Subject: הרשמה להשתלמות סטודנטים מתמחים ושירות לאומי
מיכאל שלום,
ישנם עובדים שהם לא סטודנטים לא מתמחים ולא שירות לאומי שמצליחים להירשם להשתלמות.
האם הטופס פתוח לכולם?
(זה לא אמור להיות פתוח לכולם)