Date : 12/2/2022 6:15:17 AM
From : "Ronnie Talmore"
To : "Michael Feder"
Subject : Fwd: Re: טופס בקשה להוצאת מחשב


נשלח מ-Workspace ONE Boxer

---------- הודעה שהועברה ----------
מ: Meir Levin <MeirLe@justice.gov.il>
תאריך: 1 בדצמ׳ 2022 23:16
נושא: Re: טופס בקשה להוצאת מחשב
אל: Ronnie Talmore <RonnieT@Justice.gov.il>
עותק:
יש לי חיבור ללא כרטיס. וכאמור, לא ניתן היה לסמן ולשלוח את הטופס. נבדוק עם המחשוב בראשון. 

נשלח מה-iPhone שלי

‫ב-1 בדצמ׳ 2022, בשעה 23:11, ‏‏Ronnie Talmore ‏<RonnieT@justice.gov.il> כתב/ה:‬


ראה מה שכתב מיכאל
ביקשתי ממני שיאשר הפעם כי אני צריכה להשלים האישורים בראשון.
אבל רלבנטי לך לכל אישור אחר שצריך כרטיס.
רוהי

נשלח מ-Workspace ONE Boxer

---------- הודעה שהועברה ----------
מ: Michael Feder <MichaelF@justice.gov.il>
תאריך: 1 בדצמ׳ 2022 19:34
נושא: FW: טופס בקשה להוצאת מחשב
אל: Ronnie Talmore <RonnieT@Justice.gov.il>
עותק:
היי,

אנא שמאיר יפנה למרכז התמיכה ויבקש חיבור ללא כרטיס. לאחר מכן יוכל לאשר הטופס.

מיכאל

On Dec 1, 2022 18:14, Ronnie Talmore <RonnieT@Justice.gov.il> wrote:

הי דפנה,  מאיר אינו מצליח לאשר את הטופס כי אין לו כרטיס עובד. אודה לעזרתך באישור הבקשה. אני טסה ביום שני.

תודה

רוני

 

From: Meir Levin <MeirLe@justice.gov.il>
Sent: Thursday, December 1, 2022 1:33 PM
To: Ronnie Talmore<RonnieT@Justice.gov.il>
Subject: RE: טופס בקשה להוצאת מחשב

 

הי רוני.

הטופס לא מאפשר לי להזין על גביו את אישורי. תקלה טכנית כנראה. מכל מקום, אני מאשר את בקשתך להוצאת המחשב לצורך נסיעת העבודה שלך ללימה במסגרת ה- OECD בימים 5 עד 9 לדצמבר.

נסיעה טובה,

מאיר

From: Ronnie Talmore <RonnieT@Justice.gov.il>
Sent: Tuesday, November 29, 2022 11:53 PM
To: Meir Levin<
MeirLe@justice.gov.il>
Subject: Fwd: טופס בקשה להוצאת מחשב

 

הי, אודה אם תוכל לאשר.  הנסיעה בשני.

תודה

רוני

 

נשלח מ-Workspace ONE Boxer

 

---------- הודעה שהועברה ----------
מ: forms@justice.gov.il
תאריך: 28 בנוב׳ 2022 08:32
נושא: טופס בקשה להוצאת מחשב
אל: Ronnie Talmore <RonnieT@Justice.gov.il>
עותק:

,שלום רוני טלמור
.בקשתך להוצאת מחשב הועברה לטיפול המנהל הישיר

לכניסה לטופס

לתשומת ליבך, באפשרותך לצפות בסטאטוס הטפסים שהוגשו על ידך
בפורטל מידע ושירות לעובד

.בכל תקלה ניתן לפנות למרכז התמיכה של אגף מערכות מידע או לפתוח קריאה דרך הפורטל