תודה
From: Michael Feder <MichaelF@justice.gov.il>
Sent: Sunday, November 20, 2022 1:19 PM
To: Smadar Dolev <SmadarDo@justice.gov.il>
Subject: RE: הוספת מחשבים נייחים בחדר 19 שבקומה 0
היי,
הצוות יבדוק ויטפל.
תודה
מיכאל
From: Smadar Dolev <SmadarDo@justice.gov.il>
Sent: Sunday, November 20, 2022 1:16 PM
To: Michael Feder <MichaelF@justice.gov.il>
Subject: הוספת מחשבים נייחים בחדר 19 שבקומה 0
מיכאל שלום,
אני אחראית מתמחים במחלקה המינהלית בייעוץ וחקיקה. לפני כחודש פתחתי קריאה במחשוב בנוגע להוספת שני מחשבים נייחים בחדר מספר 19, בקומה 0. יש שם שלוש עמדות מחשבים. באחת מהן יש מחשב נייח והיא שייכת למחלקה האזרחית. שתי
העמדות הנוספות שייכות למחלקה המינהלית. באחת מהן יש מחשב נייח שמתלבש על עמדת עגינה שאינו תקין. ובעמדה נוספת יש רק תחנת עגינה. הבנתי מנעמי בנימיני וחלי גיא אלדר שניתן להוסיף שם עמדות של מחשבים נייחים שמתלבשים על עמדת עגינה ולכן פתחתי את הקריאה.
חלי מסרה לי שהכי טוב שאהיה איתך בקשר ישירות לגבי הבקשה ולכן פונה אליך.
אשמח להבין האם ניתן להסדיר זאת – להוסיף מחשב נייח אחד (שמתלבש על עמדת עגינה) ולסדר את המחשב הנייח (שמתלבש על עמדת עגינה) שנמצא שם ותקול.
תודה רבה,
סמדר