העונג היה שלי.
From: Michael Feder <MichaelF@justice.gov.il>
Sent: יום ג 15 נובמבר 2022 16:27
To: Adam Budwig <adam@cloudedge.co.il>; Barak Natan <Barak@justice.gov.il>; Jacob Dvir <JackD@justice.gov.il>; Yigal Orman <YigalO@justice.gov.il>
Cc: Dana Wikinski <DanaWi@justice.gov.il>; Yogev Daniel <Yogev@cloudedge.co.il>; Noam Enoshi <NoamEn@justice.gov.il>; Tsiky Gad <TsikyG@justice.gov.il>; Shai Cohen (IT) <ShaiCoh@justice.gov.il>
Subject: RE: סיכום פעילות - משרד המשפטים
אדם תודה רבה על הסיוע המקצועי! שמחנו לראותך.
From: Adam Budwig <adam@cloudedge.co.il>
Sent: Tuesday, November 15, 2022 4:22 PM
To: Barak Natan
<Barak@justice.gov.il>; Jacob Dvir
<JackD@justice.gov.il>; Yigal Orman
<YigalO@justice.gov.il>
Cc: Michael Feder
<MichaelF@justice.gov.il>; Dana Wikinski
<DanaWi@justice.gov.il>; Yogev Daniel
<Yogev@cloudedge.co.il>; Noam Enoshi
<NoamEn@justice.gov.il>; Tsiky Gad
<TsikyG@justice.gov.il>; Shai Cohen (IT)
<ShaiCoh@justice.gov.il>
Subject: סיכום פעילות - משרד המשפטים
ברק שלום,
להלן סיכום ימי הפעילות שביצעתי מול יקי ויגאל:
·
יצירה והגדרת חיבור
VDI
עבור חיבור חיצוני של אוניברסיטת בן גוריון:
o
יצירת
Delivery Group BGU
– סגמנט 211
o
יצירת 6 תחנות וירטואליות חדשות ב-Citrix-Cluster DR
)
CTX-VDIOUT21-26
(
והגדרת VLAN 211
o
הגדרת
Tags ו-Desktops
עבור המשתמשים שנועם העביר
o
חיבור נבדק והם התחילו לעבוד היום בהצלחה מול השרתים
·
קידוד וכרטיסים חדשים :
o
התקנת
RA
חדש ב-term16
עבור קידוד הכרטיסים החדשים
o
Idp7.6
– לאחר בדיקות מול אמרכ"ל (דניאל יס) אושר מול מיכאל המשך פריסה רוחבית למעט תחנות של הבטחון הנמצאים בקבוצת
Bitachon-Kidud
o
ביטול
EA
installer
שהופץ למקודדים לשולחן העבודה ב-GPO
– הוגדרה הסרה משולחן העבודה. כל המקודדים עובדים מול קיצור הדרך לterm16
המוגדר לקידוד
o
Citrix
- הותקן mini driver
(Dll)
התומך בכרטיסים החדשים בסביבת בדיקות. נבדק על ידי מיכאל פדר ואושר תקינות. יקי יגיש
cab
להתקנה והעלאה בסביבת הייצור
אין להתקין 7.6 בסביבת ה-Citrix
מאחר וזה גורם לתקלות שונות עם הכרטיסים הישנים יותר
·
פנ"צ -crm11
פנייה לתהליך באתר לא עובד להם - בוצע השוואה מלאה להגדרות בין שרת ישן שעבד לבין שרת חדש- לאחר שינוי הזדהות ליוזר
IUSR
- תקין
·
בעיה בהורדת אימג' ב-SCCM
בבית מע"צ - אימג' מה-DP
הראשי (וירטואלי ונמצא מאחורי NSX
)לא יורד. מול DP
פיזי בסגמנט 10.111.60 עובד. התקלה קיימת מאז המעבר לNSXT.
רזו יפתח קריאה מול Vmware
- NSX
·
חיבור ל-VDI
מהר חוצבים לא עובד – נבדק חיבור ל-VDI
מנקודה חמה/בית/אתר אחר ונמצא תקין. הגדרו ה-MTU
תקינות. יש להמשיך בדיקה על ידי צוות תקשורת
·
מסמכים לא נפתחים בינשוף – ארגז כלים לאמרכ"ל (קישורים
מתוף PDF),
בשל הקשחות א"מ שהוחלו בחודשים האחרונים על Adobe Acrobat Reader
לא ניתן לפתוח קבצים ממקומות "לא מהימנים" ניתן פתרון עקיף. הוצג לדנה ודורש אישור המחלקה . תיקייה בiis
וביצוע הפניות לקבצים בתוכה. הקבצים יורדים אוטומטית ועל המשתמש לפתוח אותם
·
רימון - עבודה ב-Edge
–
בוצעו מספר בדיקות מול ספי. קיימים עדיין בעיות בעבודה עם ActiveX
.יש לפתוח קריאה מול Microsoft
לבדיקה. פוליסי והגדרות תקינים. האתרים נפתחים ב-Edge
מול Sitelist.xml
במצב תאימות ל-IE8.
ייתכן והבעיה בצד הפיתוח
·
זמן ארוך ותקלות באימג'ים – לא הספקנו להגיע לסיום אך מבדיקה מתארך בעדכונים לאחר
הOffice ולעיתים נכשל בכל מיני תוכנות.
התחלנו לייצר אימג' (22h2)
עם כל העדכונים וOffice 2021 מותקן. יקי הודרך להשתמש בCapture
task , להוסיף את הwim
ולבדוק את האימג'
שמחתי לעזור ולראות את האנשים במשרד.
בברכה,
|
|
|
scanned by Ministry of Justice
scanned by Ministry of Justice