Date : 12/1/2022 11:01:51 AM
From : "משפטים ירוקים"
To : "Justice-All Around"
Subject : הקמת פורום סביבתי במשרד המשפטים


עובדות ועובדים  יקרים שלום רב,

 

משבר האקלים מחייב את כולנו כפרט וכחברה. המגזר הציבורי נדרש להיות חלוץ לפני המחנה, ולפעול להפחתת פליטת גזי החממה על מנת לצמצם את ההשפעות ההרסניות של שינויי האקלים, מתוך דאגה לדורות הבאים.

 

לכל אחת ואחד מאתנו קיימת זכות ואחריות לסביבה נקייה ובריאה, ולצידה החובה המוסרית לפעול ליצירת סביבה כזו.

כחלק מהיערכות אסטרטגית לאומית בנושא חשוב זה פועל משרד המשפטים ליישום החלטות ממשלה בנושא, ולקידום ניהול בר קיימא המטמיע ערכים סביבתיים בפעילות המשרד.

 

כחלק מפעילות זו אנחנו מקימים פורום סביבתי שבמסגרתו ימונו מובילים ומובילות יחידתיים, אשר יהוו סוכני שינוי ביחידות בנושאים הסביבתיים. זהו פורום חשוב ומעניין, שיטפל בנושאים הנוגעים לכל אחת ואחד מאיתנו.

 

המשימות המרכזיות של המוביל/ה הסביבתי/ת (יש לציין כי התפקיד הינו התנדבותי):

 

  1. השתתפות בפורום הסביבתי של משרד המשפטים
  2. סיוע ביישום תכנית העבודה הסביבתית של המשרד ביחידה
  3. ממונה על אכיפת פעולות ההתייעלות ביחידה, בהתאם להחלטות הנהלת המשרד
  4. ממונה על ההסברה הסביבתית ביחידה
  5. קבלת פניות עובדים וטיפול בתלונות בנושאים סביבתיים
  6. ריכוז נתוני היחידה והעברת דו"ח חצי שנתי לצוות משפטים ירוקים המשרדי

 

אנחנו מזמינים את העובדות ועובדים שהינם בעלי רצון ויכולת לקדם את הנושאים הסביבתיים ולהטמיע תכנית סביבתית כלל משרדית ביחידה, לפנות   בקישור להלן  ולהציג  מועמדותם.

 

  

 

 

את השמות יש להעביר עד ליום 15.12.2022. לפרטים ושאלות ניתן לפנות למייל Yarok@justice.gov.il

 

בברכה ירוקה,

צוות "משפטים ירוקים"

משרד המשפטים