הי מיכאל,
בהמשך לדברי שלומי, ארחיב.
מדובר בהקשחה של קבצי
PDF לחסימת קבצים שיכולים להיות מסוכנים מהאינטרנט.
בצענו כבר הקשחה זו לכלל משתמשים הפרקליטות וקבוצת המדגם ולאחר טיוב ואפיון ההקשחה – עבר תקין וללא בעיות למשך מספר חודשים.
לאחר כמספר חודשים שהורץ, פנו אלינו מספר משתמשים עם פס צהוב במסמכי טפסים מקוונים ספציפיים שמתקבלים מתוך מרכבה מהקישור מטה (מצ"ב בנוסף). במידה והטופס נשלח במייל או מהרשת אין כל הודעה אזהרה היות ומדובר במקור
מהימן.
http://main-jr-edu:8090/TrainingSystem/Views/RequestsList.aspx
מצריך אישור של הקובץ בלחיצה על (
Enable all Features) ולאחריו הקובץ יוכל להיפתח
תקין, לאחר אישור של הקובץ פעם אחת – הטופס יפתח ללא כל בעיה פעמים נוספות היות ובעצם הלחיצה על אישור בפס הצהוב למעלה, הקובץ מתווסף אל רשימת הקבצים הבטוחים.
מה מבוקש כעת –
בברכה,
איציק
From: Shlomi Iflah <ShlomiI@justice.gov.il>
Sent: Wednesday, November 16, 2022 8:52 AM
To: Itzik Cohen <itzikco@justice.gov.il>; Michael Feder <MichaelF@justice.gov.il>
Cc: Matan Shani <matansh@justice.gov.il>
Subject: RE: הקשחות קבצי אופיס מאקרו + הקשחות מערכת ADOBE READER +
קשחות WIN10
בוקר טוב
קצת התבלבלתי אתמול במייל (הייתי במקביל בקורס של גוגל במסך השני)
גם כיתבתי את מיכאל מן מצוות תקשורת
מיכאל,
קצת תיקון בנושא
מדובר על נושא של קבצי ה
PDF ולא מאקרו
כפי שכתבתי.
נוכל לקבוע שיחה קצרה אני ואיציק ולהסביר לך אם יש צורך
תודה
מאת:
Shlomi Iflah
נשלח: יום שלישי 15 נובמבר 2022 11:08:42
אל: Matan Shani; Michael Man; Itzik Cohen
עותק: Tsiky Gad
נושא: RE:
הקשחות קבצי אופיס מאקרו + הקשחות מערכת ADOBE READER
+ קשחות WIN10
הי מיכאל,
בהמשך לבקשת
CAB
ציקי ביקש את דעתך בנושא הקשחות להרצת קבצי מסמכי מאקרו (אקסל+WORD
) למשתמשים בארגון.
אנו מבקשים לחסום הרצה וגישה ממיקומים בעיתים כדוגמת תיקיית הורדות.
הרצה של קבצים חתומים תתאפשר מכונני רשת ו
OUTLOOK
ביצענו בדיקות כמעט שנה עם איציק ואדם מצוות תשתיות (אדם לבינתיים עזב) .
כל הטפסים נפתחים תקינים למעט כמה טפסים שיורדים משרת הדרכה כלשהו (שנגיש רק לעובדי מדינה להבנתי או מי שיש לו גישה לטפסים
אלו)
בטפסים בודדים אלו , המשתמשים יצטרכו כרגע לאשר באנר צהוב שהמסמך בטוח לשימוש מבחינתם (בדומה לקובץ מוגן היורד מהאינטרנט
של ומשתמש צריך לאשר על מנת לבצע לו עריכה)
ADOBE
כרגע לא מזהה את השרת הזה כאתר מהימן מסיבה לא ברורה (איציק בודק )
הבדיקות להקשחה היו מהתחלה בשיתוף עם צוותי דוקומנטום .
עריכה של קבצי מאקרו כמו גם יצירה מאופשרת לצוותים שונים הנדרשים לכך .
מדובר רק על קבצים לא חתומים היורדים בעיקר מהאינטרנט .
בפיילוט הנוכחי לא נשמעו בעיות מיוחדות ומי שהעלה קשיים ביצענו לו החרגה נקודתית.
אפשר לקיים שיחה נוספת בנושא אם צריך
איציק
אם פספספתי משהו נוסף אנא הוסף למייל לטובת ההבנה של מיכאל.
מתן,
לגבי
PDF אם תוכל לשוחח
בנושא עם ציקי (ביקש)
תודה רבה
מאת:
Shlomi Iflah
נשלח: יום חמישי 10 נובמבר 2022 09:13
אל: Matan Shani
עותק: Itzik Cohen; Tsiky Gad
נושא: הקשחות קבצי אופיס מאקרו + הקשחות מערכת ADOBE READER
+ קשחות WIN10
הי מתן,
2 בקשות
CAB ממתינות\
הוחזרו כרגע להבנתי כרגע.
בהקשחות
WIN10 איציק
מתקדם (התקבל אישור)
ציקי ביקש לשוחח איתך בנושא
MACRO ו
ADOBE.
ההקשחות נבדקו מעל שנה ביחד עם התשתיות (איציק+אדם) וקבוצות מדגם בהצלחה.
אין סיבה לעקב ביצוע .
הסיכון גובר מסוגי מתקפות כאלו. אנו רואים גם את הדוחות של הסימולציות חדירות.
תודה