Date : 11/16/2022 6:52:12 AM
From : "Shlomi Iflah"
To : "Itzik Cohen" , "Michael Feder"
Cc : "Matan Shani"
Subject : RE: הקשחות קבצי אופיס מאקרו + הקשחות מערכת ADOBE READER + קשחות WIN10


בוקר טוב

קצת התבלבלתי אתמול במייל (הייתי במקביל בקורס של גוגל במסך השני)

גם כיתבתי את מיכאל מן מצוות תקשורת 


מיכאל,

קצת תיקון בנושא

מדובר על נושא של קבצי ה PDF ולא מאקרו כפי שכתבתי.

נוכל לקבוע שיחה קצרה אני ואיציק ולהסביר לך אם יש צורך


תודה


מאת: Shlomi Iflah
‏‏נשלח: יום שלישי 15 נובמבר 2022 11:08:42
‏‏אל: Matan Shani; Michael Man; Itzik Cohen
עותק: Tsiky Gad
‏‏נושא: RE: הקשחות קבצי אופיס מאקרו + הקשחות מערכת ADOBE READER + קשחות WIN10
 


הי מיכאל,

בהמשך לבקשת CAB

ציקי ביקש את דעתך בנושא הקשחות להרצת קבצי מסמכי מאקרו (אקסל+WORD ) למשתמשים בארגון.


אנו מבקשים לחסום הרצה וגישה ממיקומים בעיתים כדוגמת תיקיית הורדות.


הרצה  של קבצים חתומים תתאפשר מכונני רשת ו OUTLOOK


ביצענו בדיקות כמעט שנה עם איציק ואדם מצוות תשתיות (אדם לבינתיים עזב) . 

כל הטפסים נפתחים תקינים למעט כמה טפסים שיורדים משרת הדרכה כלשהו (שנגיש רק לעובדי מדינה להבנתי או מי שיש לו גישה לטפסים אלו)

בטפסים בודדים אלו , המשתמשים יצטרכו כרגע לאשר באנר צהוב שהמסמך בטוח לשימוש מבחינתם (בדומה לקובץ מוגן היורד מהאינטרנט של ומשתמש צריך לאשר על מנת לבצע לו עריכה)

ADOBE כרגע לא מזהה את השרת הזה כאתר מהימן מסיבה לא ברורה (איציק בודק )



הבדיקות להקשחה היו מהתחלה בשיתוף עם  צוותי דוקומנטום .


עריכה של קבצי מאקרו כמו גם יצירה מאופשרת לצוותים שונים הנדרשים לכך .


מדובר רק על קבצים לא חתומים היורדים בעיקר מהאינטרנט .


בפיילוט הנוכחי לא נשמעו בעיות מיוחדות ומי שהעלה קשיים ביצענו לו החרגה נקודתית.


אפשר לקיים שיחה נוספת בנושא אם צריך 



איציק 

אם פספספתי משהו נוסף  אנא הוסף למייל לטובת ההבנה של מיכאל.



מתן,

לגבי PDF אם תוכל לשוחח בנושא עם ציקי (ביקש)



תודה רבה




מאת: Shlomi Iflah
‏‏נשלח: יום חמישי 10 נובמבר 2022 09:13
‏‏אל: Matan Shani
עותק: Itzik Cohen; Tsiky Gad
‏‏נושא: הקשחות קבצי אופיס מאקרו + הקשחות מערכת ADOBE READER + קשחות WIN10
 

הי מתן,


2 בקשות CAB ממתינות\ הוחזרו כרגע להבנתי כרגע.


בהקשחות WIN10  איציק מתקדם (התקבל אישור)


ציקי ביקש לשוחח איתך בנושא MACRO ו ADOBE.


ההקשחות נבדקו מעל שנה ביחד עם התשתיות (איציק+אדם) וקבוצות מדגם בהצלחה.

 

אין סיבה לעקב ביצוע  . 


הסיכון גובר מסוגי מתקפות כאלו. אנו רואים גם את הדוחות של הסימולציות חדירות.


תודה