היי מיכאל,
בהמשך לשיחתי עם ספיר, בדקתי את הנושא וניתן לבצע חסימת משתמשים באאווטלוק, כך שההודעות שלהם יגיעו לדואר זבל. לא מצאתי אפשרות אחרת. אם זה בסדר, אוכל ליצור את המדריך
כפי שסיכמתי עם ספיר.
From: Sapir Abizmil <SapirAb@justice.gov.il>
Sent: Thursday, November 10, 2022 3:35 PM
To: Aviad Nachman <AviadN@justice.gov.il>;
Dvory Kessel <DvoryK@justice.gov.il>;
Michael Feder <MichaelF@justice.gov.il>
Subject: RE: מדריך לחסימת משתמש באאוט לוק
מעולה.
תודה אביעד – אשמח ביום שני בשעה 10:00
בערך משהו כמו חצי שעה...
From: Aviad Nachman <AviadN@justice.gov.il>
Sent: Thursday, November 10, 2022 2:34 PM
To: Sapir Abizmil <SapirAb@justice.gov.il>;
Dvory Kessel <DvoryK@justice.gov.il>;
Michael Feder <MichaelF@justice.gov.il>
Subject: RE: מדריך לחסימת משתמש באאוט לוק
היי ספיר,
אשמח לסייע בהכנה של התוצר.
מציע שנקבע פגישה בנינו כדי להבין מה הצורך ומה נדרש שיהיה בו.
מתי אפשר לקבוע פגישה?
From: Sapir Abizmil <SapirAb@justice.gov.il>
Sent: Thursday, November 10, 2022 1:10 PM
To: Dvory Kessel <DvoryK@justice.gov.il>;
Michael Feder <MichaelF@justice.gov.il>
Cc: Aviad Nachman <AviadN@justice.gov.il>
Subject: RE: מדריך לחסימת משתמש באאוט לוק
תודה
J
From: Dvory Kessel <DvoryK@justice.gov.il>
Sent: Thursday, November 10, 2022 1:07 PM
To: Michael Feder <MichaelF@justice.gov.il>
Cc: Sapir Abizmil <SapirAb@justice.gov.il>;
Aviad Nachman <AviadN@justice.gov.il>
Subject: RE: מדריך לחסימת משתמש באאוט לוק
בשמחה רבה. אביעד יהיה בקשר איתה.
דבורי קסל
מנהלת תחום למידה והטמעה
אגף טכנולוגיות דיגיטליות ומידע, משרד המשפטים
(
0733921842,
052-5216295
From: Michael Feder <MichaelF@justice.gov.il>
Sent: Thursday, November 10, 2022 12:41 PM
To: Dvory Kessel <DvoryK@justice.gov.il>
Cc: Sapir Abizmil <SapirAb@justice.gov.il>
Subject: RE: מדריך לחסימת משתמש באאוט לוק
דבורי שלום,
אדף ההדרכה מבקש להכין דף הסבר כיצד לחסום משתמש בOUTLOOK
בכדי להפיץ לעובדים.
אפשר לעבוד מול ספיר ולסייע להם בהכנה?
תודה
מיכאל
From: Sapir Abizmil <SapirAb@justice.gov.il>
Sent: Thursday, November 10, 2022 11:49 AM
To: Michael Feder <MichaelF@justice.gov.il>
Subject: מדריך לחסימת משתמש באאוט לוק
היי,
יש לכם כזה?