בברכה,
חיה
From: Tsiky Gad <TsikyG@justice.gov.il>
Sent: Wednesday, November 30, 2022 12:28 PM
To: Changes <Changes@justice.gov.il>
Cc: IT-Managers <IT-Managers@justice.gov.il>; it-cust
<it-cust@justice.gov.il>
Subject: נוהל ניהול שינויים
שלום לכולם,
מצ"ב קישור לנוהל העדכני שתוקף ואושר לאחרונה ומצגת עם תקציר של הנקודות העיקריות.
מבקש לשים לב למספר דגשים:
א.
וועדת ניהול שינויים (CAB)
תתכנס אחת לשבוע ביום שני.
לאור ריבוי הבקשות הפגישה תתארך לשעה וחצי.
שימו לב כי
באחריות מגיש הבקשה לוודא שהבקשה עברה את כל שרשרת האישורים עד סוף היום ביום חמישי
ונמצאת בסטאטוס "שובץ לדיון"
ב.
שינויים סטנדרטיים
סוכם בעבר על הפעלת מתווה של
DevOpsDB שנותן לכך מענה.
בצוותים שם זה לא ייושם עדיין, סוכם על מתווה פעולה עם דרור בן-יהודה ונפעל בקרוב ליישם אותו בכדי להקל על הלחץ בנושא
ג.
שינויי חירום (eCAB)
דורשים אישור בהתאם לרשום בנוהל
יש לעדכן טלפונית לפני שמעבירים לביצוע על מנת לקצר את זמן הטיפול
תודה ויום נעים,
ציקי
P כל
דף היה פעם עץ
(אל תדפיס/י אם את/ה לא חייב/ת)
להלן קישור לנוהל: