היי,
בהמשך לשיחתנו היום ולעבודה עם טפסי הסנכרון טלפונים, אודה לבדיקתך מס' נושאים:
1.
בטופס לא מופיעה כלל הדרישה והתנאי לביצוע לומדה לעובד חדש/ הדרכה שנתית – אני ומיטל ננסח משפט הנחייה שיש לשתול באזור הצהרת העובד בטופס במודגש – נעביר ביום א'.
2.
בשורת ההערות בטופס לא ניתן לשים קישור שישלח לעובד עם דחיית הטופס – בעייתי במצבים שהעובד נדרש לבצע השלמה כמו לומדה / הדרכה וצריך להעביר אליו קישור.
3.
לבדוק אפשרות לבצע החזרה לפונה להשלמה בנושא לאפשרויות של אישור / אי אישור – יעיל יותר שהכל מתבצע באותו טופס ולא בשילוב עם הודעות מייל.
תודה מראש על שיתוף הפעולה.
בברכה,
ספיר אביזמיל
| אגף בכיר חרום ביטחון מידע וסייבר
| משרד המשפטים
טלפון:
073-3925689 | פקס:
073-3925649 | דוא"ל: sapirab@justice.gov.il